onsdag 13 juli 2011

jag blir så less !

Försäkringskassan...

Jag blir så less...
Jag har nu varit hemma i 1 1/2 år med tillfälligt vård av svårt sjukt barn.
Kan det va så svårt att hålla utbetalningarna då?

Nej, varje månad samma sak och nu är det pengar sen 12 maj jag saknar.
Antagligen har dom semester, men undrar just hur kul dom haft om dom varit utan pengar?

I dag ska flickorna på Bio, och skoj att måsta ta från huskontot igen.

Nu ska jag inte bara skälla, för jag lever ju med en man som har lön, det finns dom som är ensamstående och inte har nånstans att ta pengar i från.
Skänker dom en extra tanke.

Nej, nu blir det stan med tjejerna.( shoppa får man göra en annan dag)
Kram och fortsatt trevlig sommar!

1 kommentar:

  1. Det förstår jag det jag däremot inte förstår är hur detta system fungerar för det är som du säger, skulle det gälla dem själva skulle de bli tokiga. Syns imorgon. kram.

    SvaraRadera