tisdag 20 november 2012

tallrikshylla


Halloj!
I vårt lilla hus finns det snart ingen yta kvar att sätta upp något på, men den här lilla tallrikshyllan hittade jag plats åt.


Måste visa min ängla ljusstake, köpte 2 för en tjuga.
Sen fick dom lite vit färg och vips var dom så här fina.
I morgon har vi 10-års jubileum på vårt jobb.
Min "lilla" Maja ska stå för underhållningen.
Det blir 6 sånger som hon kompar själv på piano och gitarr.
Ska FÖRSÖKA  städa en stund nu, i väntan på Äntligen Hemma.

Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Har du dina bilder i Picasa? I så fall rensa bort alla bilder som du inte måste ha kvar. Radera radera radera....Jag satt en halv dag och höll på med det :o)
    Sen gör du så här...Markera den bild du ska ha till bloggen så att den får en blå ram du vet..
    Gå sen in uppe i vänsterhör där det står arkiv. Pluuta för där det står förminska bilden och dra ner till 320 tror jag det ska vara...När du gjort det trycker du på EXPORTERA TILL MAP. Då har du den bilden sist i bildsviten som du hämtade den ifrån. Fast den är förminskad pixelmässigt liksom.
    Sen gör du bara som vanligt när du ska hämta en bild till ditt inlägg. Du måste alltså välja de bilder du har förminskat.

    LYCKA TILL! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Va mycket stavfel det blev! Ha ha ha...
    Men du fattar att det ska stå vänsterhörnet och plutta för.

    Hej igen.

    SvaraRadera