onsdag 3 april 2013

Insidan

 
Här kommer ett litet smakprov på insidan.
 
Jag har låtit flaskorna som rymdes ,vara kvar i den gamla trälådan.
Och dom riktigt fina får stå kvar i vitrinskåpet ett tag till.
 
Ja, solen skiner och då svider det extra i mina ögon, hoppas jag inte kommer att bli sämre då det blir pollen i luften.
 
I dag har jag ledig dag.
Har fortfarande inte riktigt kommit igång, men jag är ju inte heller helt fri från förkylningen.
Jag hade tänkt torka lite fönster i dag, men det får bli en annan dag.
 
Nej, nu ska jag kika runt lite grann.
 
Kram Åsa
 
 
 

1 kommentar:

  1. Fint skåp du har hittat!
    Jag hade oxå svårt att komma igång idag. Så kan det ju vara när man har en ledig dag. Det är ju då man ska vara lite lat ju :0)
    Ha det gott nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera