söndag 25 mars 2012

Hej !


Hejsan!
Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev, men tycker inte jag haft någonting att skriva om.

Men NU, har jag varit till det STORA varuhuset i söder, och shoppat lite.
En massa servetter och ljus förståss.(ingen ikea utan det)
Servetthållare, och dessa fina burkar.


Naturligtvis blev det lite mer, men inget att visa här.
Mikael gjorde ett fantastiskt jobb med att rita köket till stugan, så nu börjar det pirra i kroppen ordentligt.
En blus /tunika fick också följa med hem.


När jag stod och fotade i köket, kom jag på att jag inte visat mina fina Te-kannor.
Den första från loppis, och den andra från mitt presentkort hos Eni.


Måste till slut visa att även jag har inhandlat den första Mårbackan.

Ha nu en fantastisk dag.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar