fredag 16 mars 2012

Lärk


Hejsan!
Vad gör man inte för lite Lärk...

I går när jag for på jobbet körde jag förbi ett Lärkträd, som står på en parkeringsplats.
Ser att det blåst ner en STOOOOR gren, och jag svänger in och hoppar ut ur bilen.
Att det var is där det såg jag inte, nej jag druttade omkull, men var snabbt uppe igen och på väg mot grenen.
Slog jag mig?
Nja, men vad gör det.

Har i alla fall brytit lite mindre grenar och satt i en kanna i köket.
Tänkte att kanske påskfjädrarna kan få sitta där lite senare.

Fredag afton och Tacos står på menyn.
hoppas ni alla får en underbar helg.

kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Roligt att du gillar min tunika. Mönstret hittar du i Allt om Handarbete, tror det är nummer 2 2012. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli så himla fint! Jag ska nog ge mig ut på lärkjakt jag oxå. Oj...det där lät ju som om jag skulle ut och jaga lärkor :o)
    Ha en fin helg!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera