lördag 14 april 2012

Det var ett tag sen...


Hejsan!
Efter några dagar med magont ev gallbesvär, börjar jag bli bättre.
Måste nu visa vad jag fick häromdagen.
Visst är hon vacker ?
Hon skulle få åka till slutstationen, när jag fick frågan om jag ville ha henne.
Hade bestämt mig för att säga nej, men när jag fick se henne blev det kärlek.
Så nu bor hon avdammad hemma hos oss. 

Påsken är nu över  och den gula duken och gula ljusen har åkt ut och in har det kommit lite rosa.
Även 2 Mårbacka pelargoner i fönstret.


Vi åkte till C och M i går kväll, för att jag skulle komma ut en stund.
Dessa vackra ljusstakar fick C i födelsedagspresent och sådana vill jag också ha.....

Nej, nu ser jag och Lovisa på hockey.
(tyvärr är ju inte jag så intresserad, men jag sitter i alla fall med. )

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar