söndag 22 april 2012

Söndag


Hejsan!
Vad frustrerande det är när inte datorn vill fungera som den ska.
Ska i alla fall visa rumsbordet , som nu blivit vitt.
Klart bättre blev det.
Sen har jag möblerat om lite, så jag har en vägg tom....
Undra vad jag kan hänga där.


Längtar till sommaren, till stugan och till och med till utedasset.
Som jag visat tidigare ska jag ju göra utedasset lite kungligt, och det ska bli roligt.


Lääääängtar till sommaren , så man kan vara ute hela dagarna....
Bada badtunna, grilla och ha goda vänner på besök.

Jag antar att jag inte är ensam om att längta till sommaren , men jag är faktiskt less på snö och slask.

Nog om det nu ska jag klä på mig och ev fara på Auktion med Mina.
Kan bli mysigt att bara få umgås hon och jag.

Vi hörs !

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar