torsdag 17 maj 2012

Liten men naggande god.


Hejsan!
Ja, i dag är man ledig och då regnar det.
Visst är det typiskt.
Här bjuder jag på en bild från våran gamla stuga = våran bygg barack just nu.


Ja, den är inte stor, man får plocka mest hela tiden , för att rymmas.
Men den är fin ändå.


Här är blivande köket.
Blir nog större än gamla stugan bara det.
Längtar tills vi får sätta igång och bygga igen.


Öppen planlösning.


Undrar vad mannen tycker om den här sovrums ide´n
Själv tycker jag det skulle bli skit snyggt.

Ja, i dag skulle jag åkt till stugan men nu när det bara regnar, så tror jag att övervåningen ska få sig en makeover, och kanske ska vi baka lite cupcakes.

Ha en fortsatt trevlig dag.
Och en STOR PUSS  till min man i Tyskland.
Puss.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med bygget. Det kommer att bli så fint.
    Jag håller med dig om sovrumsidén. Såå snyggt! Gör det vetja!
    Ha en fin helg!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Kan du glömma!!:)Sj pallar är jag spyless.

    SvaraRadera