måndag 28 maj 2012

sommar


God morgon !
Så nu var årets första gräsklippning avklarad.
Tycker att det är så avkopplande att klippa, så det gör jag så gärna.

Lite blommor från stugan får pryda bordet på uteplatsen.
I dag börjar jag jobba 12.30, så jag har gott om tid nu att ta igen mig.
Lovisa har åkt till Solvik, men jag får vara stand by, ifall det börjar blöda igen.
Förhoppningsvis ska såret börja läka nu när hon hoppar på kryckor.

Och Maja hon har sitt prov för moped klass 2 i afton, så vi håller tummarna.
Tror att hon klarar det galant.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Ja vi får hoppas att det inte börjar blöda igen för lollo...och att maja klarar provet! Jag och Dennis har trotsat denna blåst i dag och varit ute hela förmiddag...men nu hoppas jag på värmen kommer mera, vill kunna ligga och sola. Ha det så bra och hälsa med dig:)...skulle du åka förbi svärfar och svärmor kan du väl krama om lilla Alma som bor där i veckan från mig:)) Kramar från Åsa

    SvaraRadera