söndag 15 juli 2012

en härlig dag


Hallå!
I dag fick vi fint väder trots allt.
Passade på att hälsa på hos svägerskan, jag och Brorsan.
Och han skötte sig väldigt bra.
Själv åkte jag hem med 2 rosbuskar (eller skott) och 1 pion.
Tusen tack!




Här är jag och Lovisa ute med hundarna på promenad.


Solen sken så det var svårt att se i ljuset, men o, så härligt.
I morgon vill vi också ha sol.
Kanske det blir stugan då.
Ev ska jag , K och F åka på en loppistripp i veckan, vi får väl se.
Nu ska jag softa i soffan för det blev inte mycket att sova i natt.
Sussa gott!
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Önskar jag hade haft middag att bjuda på men det tar vi en annan dag. Åkte till Konsum och handlade godsaker och träffade M. En ljuvlig dag. Och vem tar väl bättre hand om mina ledsna blomster om inte du! Kram Kicki
    Ps: Brorsan skötte sig utmärkt!

    SvaraRadera