söndag 8 juli 2012

Hoppas.


Hejsan!
Solen lyser fortfarande med sin frånvaro...
Så nu har jag börjat med Powercoctail på morgonen.
Ja, har ju inget med solen att göra, men denna drink hoppas jag nu ska göra mig piggare.
En kvinna med många sjukdomar, däribland sjögrens syndrom har druckit denna och fått mycket mindre symtomer + blivit piggare.
Och om det nu bara är tron som gjort detta , så so what!
Tänker i alla fall ge det ett försök.


Sen måste jag visa min svägerska min prototyp på hennes poncho, som jag fick låna i går då vi var hos henne och hennes familj.
Nu blir det att hitta nån finare filt och göra en snyggare, men denna ska få följa med ut till stugan.
Ska åka ut till stugan i dag, och beroende på vädret sover jag över.
Börjar det regna är det inte så skoj med 2 stora skitiga och blöta hundar i vår lilla barack.
Men jag har ju bil, och bensinen äääääär ju sååååå billig...

Nej nog för i dag.
Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Tycker att den blev jättemysig. Nu måste du göra flera :) så det finns att låna om man fryser. Tack för titten. Kram.

    SvaraRadera
  2. så snabb du var, ser toppenfin ut. kram Kicki

    SvaraRadera