onsdag 2 januari 2013

Har jag visat ???


Hej 2013 !
Har jag visat min  julklapp från min man?
En vacker byst.


Just nu får hon stå på skåpet i rummet, men kanske blir det en flytt till stugan sen.


Appropå stugan, så åkte vi dit i dag, och det var en hel del snö på taket, så micke fick lov att klättra upp och skotta.


Innan vi åkte därifrån hade det börjat mörkna.
Det var så mysigt där.

Mina ögon börjar sakta men säkert bli bättre, hoppas även att feber känslan ska ge sig.
Har även ont i örat....

Nej, nu blir det soffan.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Hoppas du har frisknat till igen.
    Jo det där problemet med att få in bilder i blogginläggen har massor av bloggare haft sen helgen. En del har bytt till Google chrom andra till Mozilla firefox. Vi (mannen) uppdaterade vår webläsare (Explorer) till IE10.
    Nu fungerar det som det ska igen. Testa med något av dessa förslag så får du se om du kan få fart på bilderna igen.

    Lycka till!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera