söndag 30 december 2012

Lite av varje.


Hejsan!
Ja detta året fick våran Prinsessa och prins sin egna lilla prinsessa.


Och jag hade satt lite frön till våren, men inte hade jag tänkt att det skulle vara ett bus frö.


Vid havet i stugan där frodades mina rabarber och allt annat som jag sådde.

Sen blev det en annorlunda sommar och höst /vinter, då Mikael åkte till Tyskland och jobbade.
Men det följde med ett och annat byggmaterial till stugan, varje gång han var hem.


Som tex. dessa glas till våran vinterträdgård i stugan.
Längtar tills i vår då man kan börja vara där ute och mysa.


Ja, och så blev det December.....
Snö, snö och åter snö.


Veckan före jul blev jag bortskämd av min man i Tyskland.
Det blev en hel del shopping, goda middagar, men framför allt fick jag umgås själv med min man.


Här är en bild från förra vintern.
Avslutar med den, och längtan att få börja vara där.

Kram alla!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar