onsdag 19 december 2012

...


Hejsan!
I går var en dag i förkylningens tecken, så jag tog sovmorgon.
Sen gick jag iväg och köpte lite julklappar till barnen,
strosade efter kanalen.
Måste säga att det var inte många människor ute.
Satte mig på ett cafe och fikade och tittade på folket, men dom är ju så dåliga på engelska, så ingen ville prata med en.
Faktiskt så är det äldre tyskar som är bäst på engelskan.


Mikael kom och hämtade mig på em.
Blev avsläppt i en grannstad?
Men vilka butiker....
Där var det en lycka att få handla och titta.
Tidigare har det mest varit klädaffärer, men nu, var det pynt och fint <3>

På kvällen passade vi på att gå till denna fina Italienska Resturang.
MUMS !
Ja, i dag är sista dagen i Papenburg, sedan börjar hemresan.
Kanske kommer julkänslan tillbaks då jag får se snön igen.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar