tisdag 18 december 2012

Njuter.


Hejsan!
 I går blev det en lång dag i Leer igen.
Men nu var affärerna öppna, så en hel del blev det inhandlat.
Sedan på kvällen var vi på en Grekisk resturang.
Lyckades få en underbar kycklingrätt.


Det var en mycket stor resturang, som var skapad så att man skulle tro man satt ute.
Jätte fint var det.

Ja, under hela min vistelse här i Tyskland har jag varit förkyld, och i dag kändes det lite väl mycke, så jag tog sovmorgon.

Men med lite alvedon i kroppen och nässpray ska jag nog lyckas gå en runda här i Papenburg.
Vi har ca 6 plus grader, men det har varit lite regnigt.
Ingen snö.
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men nog saknar jag snön.
Man får ingen julkänsla, jag får hela tiden gå och säga till mig själv.
På måndag är det Julafton.
Nej, nu ska jag ut och vandra.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar