lördag 15 december 2012

Hejsan!


Hejsan!
Ja, nu är jag äntligen hos min man.
Det blev en lång dag i går, startade hemmifrån strax efter 11 på fm och var i Tyskland vid 22.30.

Men Lycklig blir man som väldigt ovan resenär , när nästan det första jag ser när jag landat är Mikael.
Men en tokig dag var det....
Lovisa blev tvungen in på dropp, men det gick bra.
Farfar skjutsade henne, men när han var ute med stor hundarna och hade rastat dom smet Brorsan.
Han var borta i 6 timmar, och detta fick jag veta strax innan jag skulle åka.
Lovisa var förtvivlad, och stackars farfar, som dessutom fyllde år , fick leta hund hela dagen.
Men som sagt, efter 6 tim hittade en kvinna honom där han försvann.
I dag jobbar Mikael, så jag ska nu göra mig klar för att kolla in staden.
Vi hörs.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Nu tror ni väl att jag blivit knäpp, som visar en skylt från Amsterdam, men glömde skriva att det var där jag landade.
    Sedan blev det bil till Tyskland.

    SvaraRadera