måndag 25 mars 2013

Håller på att bli tokig !

 
 
Hallå !
Fortfarande sjuk.....
I dag vart jag så less på att bara ligga i soffan, så jag började med ett nytt projekt.
Kommer att ta ett tag, för jag har ingen ork.
Men det var jätte roligt att få hålla en pensel i handen.
Om så bara för en liten stund.
 
Vad som är på G , det visar jag när det är klart.  ( alltså om ett bra tag )
 
I morgon ska jag ta en liten promenad med hundarna, om jag orkar.
Hoppas att solen lyser då också.
 
I dag var det ju Våffel dagen, men vi åt det för nån dag sedan.
Mina ringde hem och ville äta här, men eftersom hon inte varit hit medans vi varit sjuk, tyckte jag att hon skulle låta bli.
Det är ju ingen rolig förkylning det här.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram Åsa
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar