onsdag 27 mars 2013

Tidsfördriv....

 
Hejsan!
I går kväll trodde jag att förkylningen hade börjat ge sig, men i dag kan jag bara konstatera att den flyttat sig bara.
 
Tidigare har det varit feber, hosta (mycket hosta )och allmänt slut.
Men i dag tog den tag i bihålorna och örat.
 
Har faktiskt försökt mig på en gammal beprövad huskur för örat, men njae, tror inte att det hjälpte.
 
Ser ni bordet ?
Under min sjuktid ,har jag i sakta mak målat och fixat bordet och 4 stolar.
Ni vet , att bara ligga går ju inte, då blir man tokig.
Men lååååång tid har det tagit.
( för att vara jag i alla fall )
 
Hur som helst så var ju detta vårat Ek bord som Brorsan hade tuggat på under sin valp tid.
Han hade tagit spjärn mot benen när han skulle äta på sina ben.
Nästan alla ben var tuggade på.
 
Så lite spackel och sen lite vit färg.
Behöll Ek skivan och pinnarna på ryggstöden.
Vad tycker ni ?
 
Om jag nu orkar ska jag försöka mig på lite städning, men just nu känns det som om det blir sängen först.
 
Ha en fortsatt trevlig dag !
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Det ser fantastiskt fint ut. Krya på dig önskar Birgit P

    SvaraRadera