måndag 19 juli 2010

Och här målas det...

Lite smått och gott som jag pysslat med i dag.
Fast jag började dagen med att efter lunch åka in till stan och gå på Röda korset och Myrorna.
Lite grejor fick följa med hem, men det får ni se en annan dag.
Även den här skylten gjordes klar i dag.
Båda skyltarna finns nu ute till försäljning på Tradera.
Är någon sugen, så heter jag koppfnatt där.
Så sök på det om ni är intresserade.

Märks att det är sommar, för bloggandet ligger som i träda, liksom för många av mina favoritbloggare.

Själv har jag inte tillgång till internet alla dagar.....

GÅR DET???

Nej, nu ska jag kika runt och se vad ni andra har för er i sommar värmen.

Tjingeling!



2 kommentarer:

  1. Vad heter du på tradera??? Eller hur hittar man till sakerna du säljer???? Vi ses i morgon...KRAm

    SvaraRadera
  2. Jag heter koppfnatt, så det går att söka på det .
    vi ses snart./ Åsa

    SvaraRadera