söndag 4 juli 2010

En helg i solens tecken.

Oj då!!!
Mikael och Mina skulle ut och ta en premiärtur med kanoten, men dom fick följe av lilleman.
Han ville så gärna följa med så han simmade bredvid.
Klicka på kortet så ser ni bättre.
Nu har Micke isolerat, plastat och reglat på loftet.
Så vi kastade upp alla stora isolerblock, som har tagit upp nästan hela stugan dit upp.
Så nu finns det plats för mer bygge...

Ser nu så fina Lantärnor som Mickael och Camilla hade med sig då dom kom och åt med oss på lördagkväll.
Ska köpa några till i morgon.
Sen ska jag faktiskt köpa mer papperstallrikar och muggar.
För det finns ju faktiskt ganska så fina nu att köpa.
Vi har ju så dåligt med vatten, så porslinet får stanna i skåpet, eller.......
Nej nu ska jag gå och sova, för i morgon väntar städning och bakning inför Lovisas 18- års dag på Tisdag.
Kram alla!


2 kommentarer:

  1. Längtar till då du och jag ska ta en tur med kanoten. Tack för i helgen. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ni verkar fått det jätte fint.Nog är det härligt med stugor. Vi åker i dag till vårat paradis Iso Karsikkojärvi, längtar så jag håller på att spricka. Ha det så gott...Kram:)

    SvaraRadera