onsdag 30 juni 2010

Godag!

Hej igen !
Ja, det var ett tag sedan nu som jag var inne på bloggen.
Internet har krånglat igen...
Skänker här en bild på mitt kära utedass, som blev så fint att man behöver kissa lite oftare, bara för att få sitta där.
Midsommar har det också varit och vi har som tradition att fira i glada vänners sällskap på Storön, alltid lika trevligt.
I år har vi lyckats trycka in lite målning imellanåt också.
Hade glömt kameran så snart kommer det vita huset på bild.
Nu ska jag i alla fall ta tag i städningen av huset, för det blir en hel del när man vistas på flera ställen och far imellan med grejer.
Ha det så bra alla.

1 kommentar:

  1. Vilket vitt och vackert utedass!
    Vad kul att jag inspirerat fler att börja virka på mattor, men jag bara "varnar", det är lätt beroendeframkallande.... ;-D

    SvaraRadera