tisdag 22 juni 2010

Grattis Mina!

En glad lekterapi Ulla som hade bjudit oss till Barnkliniken för invigning av lekstuga och Matsalen .
Det bjöds på tårta och kaffe och festis.
Syster Karin och Lovisa spexar lite, och det är inte ovanligt...

Carina , dr Elena och Lovisa framför den sponsrade lekstugan.
Tyvärr har jag ingen bild på Mina att sätta in just nu, men grattis på 21 års dagen! I dag har vi haft kalas, alltid lika trevligt att träffa vänner och släkt.
I morgon ska jag försöka "muta" Lovisa och Maja, så dom följer mig till stugan och sover där.
Hoppas jag lyckas.
Vill dit och fortsätta och städa och pynta.
Maja tycker att jag gjort så fint, hon säger hoppas jag blir som dej när jag blir stor.
Mamma hjärtat dunkar lite extra...när man hör sådana fina ord av sina barn.
Nej nu är det en trött Åsa , som ska gå och lägga sig.
Sov Gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar