lördag 19 juni 2010

Loppis

I dag har jag varit på loppis och shoppat loss lite.
Men dessa burkar har jag på hyllan i stugan, lite pyssel som jag gjorde när Lovisa hade dropp i veckan.

Har man inget jobb, så skaffar man sig det.
Dessa kaffekoppar hittade jag på loppis, 12 st oanvända från indiska för 60 kr.
Prislapparna var kvar och dom hade kostat 39.50 styck.
Alla som känner mig vet ju att jag är svag för kaffekoppar.




Ser ni så vackert mönster.


Visst syns det att jag inte gillar blått?
Det kom som ett brev på posten då vi köpte stuga vid havet.
Då ska det vara blått, och jag gillar det nu, men bara i stugan.
Sagaform kopparna underst har jag fyndat på tradera.
I morgon väntar en dag i stugan.
Vi ska få hjälp att gräva lite.
Sen har jag lite pyssel som måste målas där , så jag längtar redan.
Sedan fyller ju Mina år på Tisdag och då blir det kalas, men sen tror jag att jag och Maja och Lovisa flyttar ut till stugan.
Tjingeling





3 kommentarer:

  1. Tack för titten, alltid lika trevligt. Kopparna var superfina, det är bara du som har turen att fynda så tror jag. Ha en bra dag i stugan. Kram camilla

    SvaraRadera
  2. Ser ut att bilderna kommer från sköna hem!!!! Hoppas ni har bättre väder än oss. Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till nu med tradera. Ha en skön dag.
    Kram Camilla.

    SvaraRadera