fredag 4 juni 2010

Vitt, vitt, vitt,

Vet inte om jag berättat.
Men stugan blir antikvit, med vita knutar och fönster.

I helgen kommer vi inte att måla, för det har regnat en hel del, och ev skulle mera komma.
Så jag kommer att inrikta mej på utedasset.
Där ska det också bli vitt...
Det var redan vitt, men behöver en uppfrächning. Har flyttat toalocket + tagit ner en hylla.
Ev börjar vi lägga golv där också i helgen.
I kväll har jag haft besök av Kicki och Ellen.
Mikael är på taklagsfest...
Antar att det blir sovmorgon i morgon.
Kram alla, hopas jag får några bilder från stugan i morgon som jag kan visa.

1 kommentar:

  1. Kommer få en kanon fin stuga. Vi får hoppas det blir fint väder i morgon, själv så klippte jag halva gräsmattan tyvärr så tog benisen slut, så jag får klippa resten i morgon. Ha så mysigt nu i stugan, i morgon väntas loppis på morgonen för min del. Kram och hälsa med dig:)

    SvaraRadera