torsdag 24 juni 2010

En trevlig dag i stugan

Den här söta svart vita flugsnapparen hade fullt sjå med att mata de sina.
Fågelhålken sitter ovanför utedassets dörr, men det verkar inte störa dom.
Här har det legat en massa virke, men det bar jag bort på förmiddan, för att få en uteplats där istället.


Camilla kom förbi,och då fick vi inte vara ifred för brorsan (lillhunden), så vi satte upp lite skydd och det blev så fint.
Naturligtvis blev det finare i verkligheten.
Sen kom Mikael med en sky lift, så jag hann måla en hel del också.
I morgon är det midsommar, och vi åker till våra vänner på Storön, alltid lika trevligt.
Ha en trevlig midsommar allihopa!
Kram


3 kommentarer:

  1. Tack själv. Det var superhärligt och färg fick jag. Glad Midsommar och Kramar från Camilla

    SvaraRadera
  2. Vi kommer ner till Skellefteå i morgon. Tvärr så kan vi inte åka allt förtidigt för vi har Lukas och William här. Syrran och Jonas är på 40 års fest och ville ha sovmorgon. Vi ska försöka hinna komma förbi och gratta Mina. Men vi kan ju höras min mobil är sönder men johan har ju sin på. Kram från ett soligt Öjebyn:)

    SvaraRadera
  3. Saknar dig i cybervärlden! Hoppas ni haft det bra. Vi hörs senare. Kram Camilla

    SvaraRadera