onsdag 9 juni 2010

Fest med arbetskompisarna.

Vill passa på och höja ett glas för Ingegerd som gifter sig nästa lördag.
GRATTIS !
Ja, i dag ska jag åka in till jobbet, och där ska vi "klä upp" Ingegerd innan vi beger oss ut till Evas stuga i burvik.
Äntligen ska jag få veta vars den ligger.
Vi ska ha en trevlig afton med grillning och massor med annat gott.
Vinet får jag dricka en annan gång, för det är alkoholfritt i kväll som gäller.

Tänk ändå vad tiden går... Jag har nu varit hemma med svårt sjukt barn hela detta halvår, och det blir ett tag till.

Lovisa har äntligen börjat piggna till, så nu vill vi ha en härlig sommar. Med mycket sol och bad.

Vi får se sen till hösten om hon orkar vara på skolan någonting, kanske jag kan jobba några timmar, men vi får väl se.

Nu ska jag fortsätta och laga upp lite mat, för det är skönt att det finns matlådor i frysen.

Ska väl hinna städa lite grann också.

Tjineling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar