torsdag 10 juni 2010

vilken underbar kväll.

Jag lyckas ju alltid sätta in bilderna i fel ordning, men jag ska väl lära mig det till slut.
Här sitter en del av det glada arbetsgänget vid efterrätten, och Ingegerd har precis fått sitt paket.

Här är det värdinnan Eva som säger någonting vid förrätten.

Eva och Mona



Berit och Tory fixar här Ingegerd, tanken var att det skulle se förskräckligt ut, men I-G vart så fin.
Vi åkte i alla fall i samlad trupp till Evas stuga i Burvik.
Där fick vi förrätt, sedan gjordes middan tillsammans, och det var potatisgratäng och grillat kött och grönsaker, mums var det.
Vi hade en väldigt trevlig kväll.
Vi samlades halv 4 och var väl hemma efter 23.
I dag har jag och Lovisa varit och köpt studentpresenter till Anton och Hanna, så dit ska vi i morgon.
Nu ska jag gå och sätta mig i solen en stund och njuta.
Kram alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar