onsdag 16 juni 2010

Dripp, dropp,dripp, dropp.

Då var det dags igen...
Lovisa har haft dropp igen hela dagen.
Vi var väl hemma strax efter 6 i afton, så det blev en lång dag.
Har i alla fall bakat min lakritskladdkaka och bjudit de mina på i kväll.
Den är så spännande i smaken, riktigt god .

I morgon ska jag och Lovisa åka till stugan. Utedasset väntar på att bli upp piffat, längtar. Sedan hade jag tänkt börja städa "plåtlådan" så jag rymmer frysboxen i det förrådet.

Hoppas nu bara på fint väder... Det behöver inte vara strålande sol, men jag är nöjd med uppehåll. Inget regn tack ! Måste nog ta ut det mesta från "lådan", så regn får det bara inte vara.

Nu ska jag pyssla på en liten stund.

Kram alla där ute!


1 kommentar:

  1. Lycka till i stugan, slit inte ihjäl dig. Vi hörs. Kram Camilla

    SvaraRadera