torsdag 17 juni 2010

En dag i stugan.

I dag har jag och Lovisa varit i stugan hela dagen.
Har pyntat lite på dasset.
Tänkte att min trådrullehållare kunda vara även toapappershållare.
Satte upp blomman jag fick ifrån jobbet vid stolarna, och hängde upp 2 krukor vid dörren.

Ja, här syns blommorna lite tydligare.



Inne i utedasset igen.
Hängde upp skåpet som jag fick av Maja då jag fyllde år, visst blev det fint.
Månadsänglarna har kommit tillbaks till fönstret och så satte jag upp 2 ljuslyktor på väggen, för vi har ju ingen ström än där ute.


Här ses båda ljusstakarna, men nu är båda vita.
Hade bara så brottom att ta bilder.
Sen har jag fortsatt att röja i stugan som vi måste riva pga mögel.
Det var bara att kasta det medsta som varit där.
Porslin har jag tagit hem och ska diska i diskmaskinen.
Vilket bra väder vi sedan, vi bara njöt.
Min kompis Åsa kom också förbi, vi skulle bestämma vem som skulle ta vad på midsommar, men det hade hon redan gjort.
Så det blev lite surr i stället.
Nej nu ska jag kolla runt i blogglandia innan jag somnar.
Kramisar.





2 kommentarer:

  1. Så flitig du varit. Det ser jätte mysigt ut. Längtar då vi hittar en dag som passar för att njuta i lugnet. Sov gott. //Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roöigt att du kikade in hos mig och lämnade en hälsning också! Tack för det!

    Nu ska jag kika lite mer på din blogg!
    Ha ett skönt veckoslut!
    Kamomilla

    SvaraRadera