söndag 4 september 2011

Äntligen!


Hejsan!
Efter många dagars oro och stress, har jag nu i alla fall lyckats baka lite.
Farmors knaperkakor är detta på bilden.
Supergoda!
Sen håller jag på med falska biskvier, och dom brukar uppskattas av alla.

I dag hoppas jag kunna hitta någon som kan hjälpa mig att bära ner Majas soffa till hennes rum i källaren.
Tror jag ska knacka på hos grannen.

Tänk att jag snart ska börja jobba!
Det blev kanske inte som jag tänkt, men det blir det ju inte alltid.
Hoppas bara att Lovisa blir lite piggare.
Om jag förstod Dr rätt blir det järn dropp i veckan för henne.
För sen går ju dagarna fort och vips är det 15 september.

Hm, tänker ni kanske.
Vad händer då?
Jo, Lovisa har tillsammans med mig och Maja blivit bjuden till Stockholm 2 dagar med shopping och äventyr av stiftelsen Min Stora Dag.
Helt underbart!
Det tycker jag att hon och faktiskt också vi är väl värda.
Nej, nu måste jag göra min kaka klar.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Kan du sjå dig till fredagkväll kan Jonas hjälpa till med soffan! Du skulle ha ringt!!!! ;) Vill du ha glastallrikarna till stugan? Vi hörs under veckan. Kram Kicki

    SvaraRadera