onsdag 7 september 2011

Känns som jul...


Hej!
Har haft det lite tungt ett tag, så allt har liksom bara inte blivit av.
Var ialla fall till Å i hennes stuga i går tillsammans med 3 gamla skolkamrater.
(Vi är 5 st som har börjat träffas och äter gott tillsammans)
Vi hade det så trevligt och det gav mig nya krafter, så i dag kände jag för att städa lite grann.


Plockade in lite rönnbär, och vips blev det nästan jul.....

Tror nästan att jag kastar ut dom igen.

I morgon ska L få järn dropp, hoppas hon piggnar till då.
För nu är det bara 1 vecka kvar till Stockholms resan.

Nej, nu ska jag snart fara och hämta Mina på Konsum, där hon jobbar extra.
Hon ska komma hem en liten stund och skriva  nytt CV.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll.
Skriv gärna en kommentar, så ser jag vem som tittat in.

Kram Åsa

4 kommentarer:

  1. Lycka till med droppet i morgon. Hälsa lovisa detta.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jag tittar in varje dag. /Birgit

    SvaraRadera
  3. Lycka till med järndroppet.Vi höres! Kram på er alla.
    Svärmor

    SvaraRadera
  4. Det blev fint med det röda/Åsa Å

    SvaraRadera