måndag 10 oktober 2011

Hmmm.


Hejsan!
Skulle ha tagit bild på mina ringblommor i går när vi kom hem från stugan, men tyckte det var för mörkt.
Så nu i dag när dom stått inne i värmen i natt , så är dom inte lika pigga.

Men roligt ändå att kunna plocka in egna blommor i början på Oktober, vid havet.



Den här lilla vännen hade kört in i fönterpartiet på stugan, så vi tog in den och skulle se om den kvicknade till.
Det gjorde den dessvärre inte, han flaxade ibland, men for runt i en cirkel med huvudet i golvet.
Vi ville inte se den lida mer, så han fick åka till himelen.

I morgon börjar jag jobba...
Efter 1 år och 9 månader hemma med Lovisa, så ska jag nu börja jobba.
25% börjar jag med, och det ska bli jätte roligt att få arbetskamrater.
Inte bara vara hemma eller på lassa.

Nej nu har Lovisa åkt till skolan och jag ska åka på Ögon.
Får se om ögat blivit lite bättre.
Hoppas det, för jag skulle verkligen behöva nya glasögon.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar