lördag 22 oktober 2011

Tidig morgon...


Hejsan!
Ungefär så här trött är jag just nu.
Steg upp vid 07.00 och väckte Maja som hade somnat i soffan.
Skickade upp henne i min säng , sedan tog jag alla 3 hundarna på en längre promenad.
Väl hemma satte jag mig vid datorn en stund.
Några avsnitt Hem till gården hann jag se, innan jag väckte Maja ordentligt.

Satt och pratade med Maja om hur härligt det var att stiga upp tidigt och gå ut med alla hundarna samtidigt, då hon undrade varför jag steg upp kl 04.00....
Va, nej kl var 7 sa jag.
Men Maja stod på sig och sa att både tv klockan och hennes mobil klocka visade 04.00.
Och hon hade undrat vad jag höll på med så tidigt.

Inte undra på att jag inte mötte någon och inte såg nån bil heller.
Och så här i efterskott så hann jag både det ena och det andra = mycket innan jag väckte Maja.
Nåja, nu är kl snart 22 och jag är TRÖTT.

Sov gott!
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar