söndag 27 november 2011

1 a Advent


God förmiddag !
Kanske inte den vackraste Adventsljusstaken, men doch elektrisk och gjord så man kan tända ett ljus i taget.( med tanke på att vi inte kan ha levande ljus hemma.)
Blev så glad när Åsa hittade denna åt mig på Röda Korset.
30 kr det var ju dessutom nästan gratis.
Blev en snabb dekoration, för middags främmen var på intågande.


Vet inte om jag visat det, men nu har i alla fall kyrkan kommit fram.
Mina dansande tomtar med egen pianist, som jag själv målat, fick också komma fram.


Inte bästa bilden, men denna godisburk målade jag i veckan  en kväll.
Råttorna ligger och myser bland chokladen.

Nej, i dag blir det att pynta lite mer, för inte är jag färdig på långa vägar.
Skyltsöndag väntar också, vi åker nog in och flanerar hela familjen.

Ha en trevlig 1:a Advent.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar