torsdag 3 november 2011

Lunch på Värdshuset.


I dag åt jag och Mikael lunch på Nordanå Gården tillsammans med C och M.
Här är ett av rummen som man får äta i, men inte där vi åt, för det väntades stora sällskap.
Gott var det i alla fall.

Väl hemma så for  jag, Lovisa och Maja och firade F.
Hon fyllde i september, så det var på tiden.
Nu har vi kvar E som också har fyllt år + Tim +++++
Ja, i år har jag glömt nästan alla.
Tur att jag vet var jag bor i alla fall...

Måste försöka få något gjort från min  Att göra lista
Men först ska vi sätta oss tillsammans och göra matsedel för kommande vecka.

Heja Skellefteå AIK !
(Match i kväll.)

Tjingeling.

1 kommentar:

  1. Jo mitt minne är kort just nu...jag har glömt många...men har så mycket annat att tänka på:) Men både Majas och elens paket ligger här hemmma o inslagna...men vi ska komma ner snart och våldgästa er ALLA:)) KRam från en lätt stressad Åsa:)

    SvaraRadera