lördag 5 november 2011

Nu kan jag sätta mig ner en stund.


Hejsan!
I dag kommer M och C på middag.
Så här har lagats mat och städats hela dagen, men nu tror jag att jag har kontroll över läget.


En massa krims krams har man överallt, men jag tycker u om det.
Vinhuset eller rättare sagt glögg huset har kommit fram, inte riktigt färdigt, så jag får visa en bättre bild en annan dag.


Förrätten ska serveras på mina fina löv från Indiska, sen förstår ni kanske att det blir plankstek till varmrätt.
Efterrätten får jag visa senare.
Nu ska jag i alla fall ta mig en kopp te och kolla runt lite grann och se vad ni alla andra har haft för er.

Ha en trevlig  kväll!
Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Ser fram mot kvällen. Låter jättegott. Snygga tallrikar också. Men inte ska du slita ut dig! det är ju bara vi som kommer. Kramar.

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbar kväll med god mat och dryck. kram

    SvaraRadera