onsdag 11 januari 2012

Alla sladdar är borta....


Jag tror jag blir tokig.
Hittar inte sladden till digitalkameran eller min mobil, så jag kan ju inte lägga in några nya bilder...
Det här skåpet har vi ju haft i köket sen jag köpte det på auktion, men nu har den fått ge vika för....


..  det här fina skåpet, som vi köpte av M:s moster K.



Jag har målat det vitt och tagit bort glasen, för att ha spets där i stället.
Har just nu en ljusslinga i skåpet, men ska försöka hitta nån bra belysning.


Ja, det blev några kort, men det är inte lätt att fota nu.

Hur fick jag nu in dessa kort?
Jo, till slut så satte jag minneskortet i en annan kamera som jag hittade i en låda, men det blir ju krångligt om man ska hålla på så.
Sladdarna finns ju, men jag måste sluta leta.
Förresten vill jag meddela att projektet jag pratade om inte har kommit i gång.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, i morgon ska jag vara ledig och mysa.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. jag som trodde detta var ditt projekt:) Kram Kicki

    SvaraRadera