måndag 16 januari 2012

Hm...


Hej!
Detta är nu stolen som jag skrivit om.
Men, den var betsad röd och jag visste att det kunde vara svårt att få det att täcka, men att färgen skulle blöda igenom så mycket trodde jag inte.
Funderar på om sitsen ska få bli metallicturkos ( som mina tallrikar )
Vi får väl se.


Titta vad jag hittade då jag städade ute i förrådet.
Mina fina Carl Larsson tavlor som min mamma broderat åt mig.


Dom fick genast en plats uppe på tavelhyllan i trappen.

I dag är det Måndag och jag har faktiskt varit ledig i dag.
Har röjt uppe i garderoberna + har kastat en byrå på återvinningsstationen.
Nu tror jag att jag ska sätta mig framför tv:n och virka lite.
Hittade en filt som jag håller på med. Har inte så mycket kvar innan den är klar.

Ha det så bra.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar