måndag 9 januari 2012

Jag vill ha.....



Sommar!
Jag vill inte ha snö....
Nej, tacka vet jag sommaren med allt det gröna och vackra.

Vad frustrerande det är när man har bilder i 3 datorer.
Alltid är just DEN bilden i nån annan dator.

Fortsätter att längta kommer jag att göra.
Längtar till stugan.
Känna lugnet som är där ute .

Nej, nu åter till dagen, det var ju länge sedan jag skrev sist, men jag har hunnit ligga förkyld en gång till osv.
I dag börjar jag jobba 1/2 tid, ska bli roligt.
Men just nu så väntar tandläkaren på mig.

Ha en trevlig dag och på återseende.
Tuddelou.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Men Åsa vill du inte ha snö så bor du ju på fel plats, du får flytta söder ut då! Usch lätt inge kul med förkylning igen , min håller på att bli bra nu. Ta hand om varandra Kram från Piteå:))

    SvaraRadera