söndag 26 augusti 2012

Ännu en söndag


Hejsan!
Ja, nu är det lite längre mellan inläggen, men har inte orkat pyssla eller så , så jag tycker inte jag har någonting att skriva eller visa....
Fortsätter i alla fall med mina  morgondrinkar och kvälls drinkar, och värken i benen, som jag haft så länge jag kan minnas har blivit mindre.
Helt underbart!


Men annars är det väl i detta läge jag befinner mig i.
Jag jobbar mina timmar , sen är det sova och vila som gäller.
Har hemsk huvudvärk och ont i nacke och rygg.
Ska försöka få mig en spruta i nacken. Ursch!


Men i dag ska jag i alla fall ta mig till stugan.
Ska ta dit stolarna som jag köpte på loppis förra helgen, och så ska jag se hur klockan kommer att passa, annars får jag väl sälja den.

Mikael är ju faktiskt hemma nu i veckan.
Han är med stor hundarna och jagar i helgen, så vi har det ganska lungt här hemma.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Tack för att jag fick följa med. Kram Camilla

    SvaraRadera