söndag 19 augusti 2012

Söndag


Hejsan!
I helgen har Lovisa haft besök av en tjej som bor i Boden men går på sama skola.
Och i dag skulle jag skjutsa hem henne till skolan, men först bjöd jag på lite efterrätt.
Kladdkaka med maräng.


Serverade grädde och bär till kakan.


Sen har jag nu i helgen äntligen målat spegeln....
Den var fin som den var, men jag föredrar den i vitt.
I morgon börjar Maja 1:a året på Gymnasiet.
Hon ska gå Estetisk musik, och det passar henne.
Så i dag har storasyster hämtat henne och hon ska bo där i veckan och ev nästa vecka.
Blir lite tomt i huset.

Nu ska jag ta en cykeltur med hundarna, så kanske Brorsan lugnar ner sig.

Tjingeling!
Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Hej på er var länge sedan jag var in på blog gen...gud vad gott det ser ut:) hur går det för Brorsan? har sprutan börja hjälpa? I dag åker johan med våra hundar till malå för några jaktdagar och i morgon åker mormor Olga med sina ägare för några jakt dagar i fjällen:( har ju lite jobbgt att vara utan hund...usch jobbigt kommer det att bli!!! Kramar från Öjebyn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Åsa !
      Brorsan sov en vecka sen är han nästan värre än förut, så vi får se.....
      Jag tycker däremot att det är underbart att vara utan hund, men det beror ju naturligtvis på att Brorsan är så jobbig.
      Kram Från Ursviken

      Radera