lördag 11 augusti 2012

Äntligen fungerar internet.....


Gissa vad vi åt i går?


Javisst, Tacos.
Flickorna blev överlyckliga för vi har nog inte ätit tacos på hela sommaren.
Som synes på dukningen är Mikael åter i Tyskland.


Jag har också varit duktig och gjort rödavinbärs juice.
Och ska försöka göra några laddningar till, för det är bra att ha i vinter.


I går var jag på en av våra seconhand butiker, och hittade dessa bedårande koppar.
Det är inga moccakoppar utan jag tror det varit te koppar, för dom är lite större än kaffekoppar.
Helt underbara.
5 st för 35 kr, och jag hade 2 norskor, som blev utom sig när dom insåg att dom missat dessa.


Så till sist undrar ni kanske hur det går med Brorsan?
Han är lugnare, inte helt tillfredställande, men så här är man inte van att se honom, vårat lilla monster.
Hoppas verkligen att den kemiska kastreringen ska ge resultat, men det har bara gått drygt 1 vecka nu.

Nej somnat med huvudvärk och vaknat med huvudvärk, tror jag ska lägga mig en stund till och hoppas det går över.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar