tisdag 12 februari 2013

Få se om detta fungerar...

 
Hejsan!
Ja, det verkar som om detta ska gå vägen....
 
I helgen var ju jag och L hemma ensamma, så det blev en hel del pyssel.
Denna stol har jag fått , så den fick sig en makeover.
 
 
Tada. 
Hade kanske velat ha ett annat tyg, men detta hade jag liggandes i mina gömmor, så det fick det bli.
Nu står den i hallen , just innanför dörren.
 
 
Sen måste jag ju erkänna att jag även fått dessa lådor/kistor av en som skulle kasta dessa.
Så dom fick på sig lite vit färg.
Ännu vet jag inte riktigt vars jag ska ha dessa ev. den lilla fylld med olika ljus i stugan.
Och den andra /stora ska jag ev ha nedanför sängen med överkast och kuddar i???
Vi får väl se.
 
Och jag fortsätter att promenera som bara jag orkar.
Har dessutom också provat på en zumba klass, och det var roligt.
Längtar redan tills nästa gång.
 
Nej, nu ska jag plocka bort lite innan det blir promenad till ett jobb här i Ursviken.
 
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar