torsdag 21 februari 2013

Kanske....



Hejsan !
Ja, nu har solen börjat visa sig och funderingar och ideer sprudlar.

Jag skulle så gärna vilja ha ett litet växthus i stugan, men inget vanligt som man köper färdigt, utan ett eget tillverkat.

Det här var väl gulligt.
Har några bilder på hur jag vill göra, så vi får väl se vad det blir.

I dag är det i alla fall Torsdag och jag ska jobba några timmar bara, sedan blir det invägning på viktväktarna.
Lika spännande varje vecka, men jag känner att det går bra , så det är ju huvudsaken.
Har redan efter knappt 3 veckor kunnat ha lite kläder, som låg i garderoben och väntade.
Synd att jag inte mätte mig när jag startade, för jag tror det är ganska många cm borta.

Nej, nu ska jag kolla runt en stund innan det blir jobb.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Det där växthuset är ju urgulligt! Hoppas ni får ihop ett som du vill ha!
    Lycka till med vägningen och ha en fin helg!

    kram Åsa.

    SvaraRadera