fredag 8 oktober 2010

Fredag kväll.

Tänk, så olika det kan se ut när man tar kort med eller utan blixt.
Så här blev det med blixt.

Tystnaden är gudomlig.
En skylt som jag gjort i dag, den får stå på hyllan i köket tills vidare.


Åkte till stan i dag på morgonen, för vi behövde en present till flickornas kusin, som fyllde år i går.
Så , i kväll har vi varit dit och firat henne.
I dag då Micke kom hem med hundarna, hade jag förberett dusch åt dom, så nu har jag så fina hundar.
Tar en dag i sänder nu, så vi får se vad som händer i morgon...
Pysslar lite, men endast för eget bruk.
Hoppas nu på en fin helg, med sol och värme.
Tjingeling!




3 kommentarer:

  1. Å vilken underbar skylt!!! På en jättefin hylla:)
    Ha en fin helg!
    Marie

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder!!! Skulle vilja sitta i dit kök och dricka en kopp kaffe från er bryggare:) Herregud ELLEN har fyllt år...jag brukar aldrig glömma, men denna vecka har vi haft fullt upp och tankarna har varit på annat håll. Usch vad jag skäms, måste genast ringa hon nu. Kram från Oss

    SvaraRadera
  3. Efter ett par dagar i högljutt Sthlm så längtar jag också efter tystnaden.. själv gillar jag inte att fota med blixt, så tur att man kan trixa med bilder i Photoshop nu när det börjar mörkna på..

    SvaraRadera