tisdag 12 oktober 2010

Vilken underbar dag !

Vilken underbar dag det varit !
Jag har varit ute i flera timmar och klippt gräsmattan, rensat rabatter, krattat bort löv från uppfarten och med hjälp av Mina har vi burit in dom blivande terass brädorna.
I kväll gjorde jag dessutom klar min tub halsduk, helt i mina färger.


Kolla glaset...
Brorsan hade väl tråkigt i går så han tuggade på mattes glasögon.
Jag blir tokig...
Tur att jag köpte 2 par.

sist men inte minst.
I natt stormade det något förskräckligt, så mina armeringsmattor, som jag byggt uteplatsen med föll ikull.
Nog måste det ha blåst ordentligt, för så mycket att få fäste på är det ju inte.


I morgon väntar en tur till vårdcentralen, sedan tandläkaren.
Sedan på kvällen ska jag och Åsa till Örviken och måla, det var länge sedan.
Och det är rogivande.

Sov gott nu allihopa !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar