torsdag 14 oktober 2010

Pysseldag.

I dag har jag inte rantat runt så mycket, utan fått vara hemma och pyssla.
Mellan tvättmaskin och plock.
Så jag har schabbat detta skrin och skrivit på det .
Kanske svårt att se, men den stora ramen blev färdig målad och så satte jag dit en bit spets som jag hade liggandes, det får duga.


Den här hyllan har varit färdig målad vit ett bra tag, men i dag kom jag på var jag kunde hänga den.
Målade lite fransk text och så fick den plats på väggen ovanför data hörnan.


Se så söta dom är.
Dom har verkligen blivit kompisar.
Tänk Brorsan som vi var så oroliga för att han skulle skada Mikko, nu är det han som skyddar honom, och leker med honom.
Sov gott!
Visar kanske någonting annat som jag hann med och göra i morgon.
Tjingeling !




1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka jättefina saker du gjort!!! Så snyggt med text på.
    Hundarna var ju bara sååå goa :)
    //Marie

    SvaraRadera