måndag 4 oktober 2010

Så det kan gå...

Fånga Dagen.
Ja, så kan man också säga.
Tyvärr blev det för mycket målning i helgen, för i natt vid 02-tiden vaknade jag med en huvudvärk så hemsk att jag fick kräkas 5 ggr, innan jag kunde somna några timmar senare.
Min nacke mår inte bra, men jag ska försöka måla i morgon i alla fall.
Man måste ju passa på nu när vi ändå har så fint väder.

Ja, så i dag har det inte hänt så mycket... Har köpt en stor svepask tror jag det är.

Den har jag börjat måla, och ska ha ute i stugan med hårdbröd i.

Den kan jag fota när den är klar.

Nu när Mina är arbetslös, så får jag lite hjälp med att finnas hemma för Lovisa, för jag vill helst inte att hon ska vara själv.

I mogon ska jag ta med mig kameran, så på kvällen får ni se vad som hänt.

Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar