torsdag 30 september 2010

Kompisar

Brorsan har fått ett Älgben, och Mikko undrar om han ska våga sig fram.
Kanske ser han mig inte...

Opps! upptäckt.
Men jag skulle gärna vilja smaka.


Okey!
Vi är ju kompisar, och kompisar delar på allt.
Visst är dom söta ???



En gammal låda har jag målat vit och satt text på, den är helt okey.
I dag har jag städat bilen åt min man + tvättat den, så nu är den fin igen.
Det blir ju så mycket roligare att åka bil då.
I går hade Lovisa dropp och efteråt for jag på jobbet och åt surströmming.
Lovisa fick sedan på kvällen hög feber och ont i magen...
I dag har hon varit piggare, men inte feberfri.
På tal om suring, så ska vi äta det tillsammans med våra vänner i morgon kväll också.
Tur att man tycker om det.
Nu önskar jag er alla en trevlig helg!
Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar