lördag 18 september 2010

En dag på stan.

I dag har jag varit på stan med min svägerska, vi skulle inhandla en present till svärmor.
Under tiden vi letade råkade vi springa på lite skor...
Jag köpte mig ett par stövlar, ska fota så ni får se en annan dag.
Kicki shoppade också skor, 3 par.

Vi hann även träffa Mari en kompis till mig , så det blev en räkmacka på Lilla Mari.

Väl hemma så var jag så dålig, huvudet kändes som om det skulle lossna, och nacken var stelere än stel.
Så jag blev tvungen att lägga mig och somnade i ca 2 timmar.
Ganska skönt, men värken var tyvärr kvar när jag vaknade.

Nog om det, nu bakar jag ett matbröd i långpannan som ska stå i ugnen hela natten, så vi får nybakat i morgonbitti, det ni...

Sist men inte minst.
NI RÖSTAR VÄL I MORGON?

Nej nu ska jag gå och stänga av ugnen och sedan blir det nog John Blund.

Tjingeling !

1 kommentar:

  1. Hej Åsa! Äntligen har jag hittat din bloggsida. Det var ju en aning livat sist vi sågs så jag hade skrivit adressen fel.
    Vilken söt hund Lovisa har. Det måste se häftigt ut när du är ute med alla tre.
    Nu är det snart dags att följa valvakan-spännande.
    Kram Anki

    SvaraRadera